کاروبار

فکر وخیالات

زیادہ پڑھی جانے والی خبریں

شادی کی دوسری سالگرہ پر انوشکا اور وراٹ نے ایک دوسرے کے لئے لکھا رومانٹک پوسٹ

Administrators

ہماری دنیا بیورو

نئی دہلی ،11دسمبر۔بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما اور بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان وراٹ کوہلی کے آج کا دن خاص ہے۔ وروشکا کے نام سے مشہور یہ جوڑی آج اپنی شادی کی دوسری سالگرہ منا رہی ہے۔ اس موقع پر دونوں نے سوشل میڈیا پر خوبصورت تصویر شیئر کی ہے۔ ساتھ ہی دونوں نے تصویر کے ساتھ رومانٹک کیپشن بھی لکھا ہے۔

اداکارہ انوشکا شرما نے ٹویٹ کیا- 'کسی شخص سے محبت کرنا خدا کا چہرہ دیکھنے جیسا ہے-وکٹر ہیوگو، محبت کے بارے میں بات کریں تو یہ صرف ایک احساس نہیں ہے، یہ اس سے کہیں زیادہ ہے۔ یہ ایک رہنما، ایک پیش کش ، مکمل سچائی کا راستہ ہے اور میں خوش قسمت ہوں، صحیح معنوں میں، خوش قسمت ہوں، جو میں نے یہ پایا ہے۔

وہیں بھارتی ٹیم کے کپتان وراٹ کوہلی نے بھی شادی کی سالگرہ کے موقع پر لکھا- 'اصل میں یہ صرف محبت ہے اور کچھ نہیں۔ اور جب خدا آپ کو اس شخص کے ساتھ دیتا ہے جو آپ کو یہ محسوس کرتا ہے کہ ہر روز، آپ کے پاس صرف ایک احساس ہے، اس کے لئے صرف ایک لفظ ہے شکریہ ۔سال 2013 میں ایک شیمپو کے ایڈ کے دوران وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما کی نزدیکیاں بڑھیں اور چار سال کے بعد دونوں نے 11 دسمبر، 2017 کو اٹلی میں شادی کر لی۔ دونوں اپنے کام کے ساتھ ساتھ سوشل میڈیا پر بھی کافی فعال رہتے ہیں۔ دونوں ایک دوسرے کے ساتھ اپنے رومانٹک فوٹو سوشل میڈیا پر شیئر کرتے رہتے ہیں۔ سوشل میڈیا پر وروشکا کے فین لاکھوں میں ہیں۔

You May Also Like

Notify me when new comments are added.