کاروبار

فکر وخیالات

زیادہ پڑھی جانے والی خبریں

تیمار پور اسمبلی حلقہ میں روڈ شو کرکے کیجریوال نے دلیپ پانڈے کیلئے مانگے ووٹ

Administrators

ہماری دنیا بیورو

نئی دہلی ، 30 جنوری۔ عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے تیمار پور اسمبلی میں ایک بہت بڑا روڈ شو سے خطاب کیا ، اروند کیجریوال نے تیمار پور اسمبلی کے امیدوار دلیپ پانڈے کے لئے ووٹوں کے لئے مقامی لوگوں سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ، دلیپ پانڈے ایک عام خاندان سے تعلق رکھتے ہیں ، بہت اچھے شخص ہیں اور ایک ایماندار سیاستدان بھی ہیں۔ اگر ایسے لوگ اسمبلی جاتے ہیں تو وہ عام آدمی کی آواز بن جاتے ہیں۔ لہذا آپ سب سے گزارش ہے کہ تیمار پور علاقے سے بھاری ووٹ دیکر دلیپ پانڈے کو فاتح بنائیں۔ روڈ شو کے دوران لوگوں سے خطاب کرتے ہوئے اروند کیجریوال نے کہا ، میں بی جے پی اور کانگریس کارکنوں سے کہنا چاہتا ہوں کہ پچھلے پانچ سال کیجریوال کام کرنے آئے تھے ، اگلے پانچ سال بھی کام کریں گے۔ میں نے آپ کے بچوں کی اسکول کی بڑھی فیس کم کردی ، تب بی جے پی اور کانگریس نہیں آئی ، تب بھی میں آپ کے ساتھ کھڑا رہا اور اب بھی ہوں آگے بھی کھڑا رہوں گا۔

اروند کیجریوال نے کہا کہ حکومت کے 5 سال بہت اچھے رہے۔ پانچ سال کی محنت کامیاب رہی۔ اس ایمانداری حکومت کو دوبارہ لانے کی ضرورت ہے۔ بجلی،پانی، اسکول ، اسپتال ، سڑکیں ، نالے ، گلیاں ، تعمیر کیں۔ خواتین کے لئے مفت سفر کیا ، بزرگ افراد کی زیارت مفت کی۔ بہت سارے کام کرے اور آئندہ 5 سالوں میں اور بھی کام کرنا باقی ہے۔ اروند کیجریوال نے کہا کہ ہمیں یمنا کو صاف کرنا ہے۔ دہلی بہت گندا ہوچکا ہے ، دہلی کو صاف کرنا ہے۔ ہر گھر کو 24 گھنٹوں تک پانی پہنچانا ہے۔ اروند کیجریوال نے لوگوں سے اپیل کی کیونکہ انہوں نے پچھلی بار بہت یکجہتی کی حمایت کی تھی ، اس بار اس سے بھی زیادہ دینے کی ضرورت ہے۔ پچھلی بار 70 میں 67 سیٹیں دی گئیں ، اس بار اس سے زیادہ دیں یہی امید کرتا ہوں۔ اروند کیجریوال نے کہا کہ یہاں بی جے پی اور کانگریس کے کارکن بھی ہوں گے۔ جو بی جے پی میں ہیں ، کانگریس میں ہیں ، انہیں اپنی پارٹی میں ہی رہنا چاہئے ، لیکن تمام لوگ اس بار جھاڑو کو ووٹ دیں گے۔ آپ کیا مانگتے ہو؟

ہم نے بجلی پانی مفت کیا۔ اسکولوں اور اسپتالوں کو درست کیا۔ میں نے بجلی کے پانی ، اسکولوں ، اسپتالوں کو ٹھیک کرنے کے لئے دن میں 24 گھنٹے سخت محنت کی۔ اگر دوسری پارٹی کو ووٹ دیا تو سب خراب ہوجائے گا۔ میں اپنے لئے نہیں ، دہلی کے لئے ووٹ مانگ رہا ہوں۔ اروند کیجریوال نے کہا کہ آپ لوگ بی جے پی میں ہوں گے ، کانگریس میں ہوں گے ، لیکن پچھلے 5 سالوں میں ، جب اسکول کے بچوں نے آپ کے بچے کی فیسوں میں اضافہ کیا ، تب بی جے پی کانگریس نے کام نہیں کیا ، کیجریوال نے فیسوں کو بڑھنے نہیں دیا اس کو کم کردیا۔ جب آپ کے سرکاری اسکولوں میں تعلیم حاصل کرنے والے بچے ، ہمارے پاس اسکول ٹھیک ہوگئے ، بی جے پی کہ رہی ہے کوئی کام نہیں ہوا۔کیجریوال نے آپ کے بچوں کے اسکول ٹھیک کردیئے۔ 5 سالوں میں کوئی گھر میں بیمار ہوا ، اس کا علاج کیا گیا ،کیا بی جے پی کانگریسیوں کا علاج نہیں ہوا۔ پچھلے پانچ سال کیجریوال کام آئے ، اگلے 5 سال بھی کام کریں گے۔ بی جے پی نے یہ جانتے ہوئے بھی دل سے کام نہیں کیا کہ کانگریس کوئی ہے۔ بی جے پی اور کانگریس کو بھی اپنے خاندان کا حصہ سمجھا جاتا ہے۔ جب آپ کو ایک بار لے گئے ہیں تو ، آپ اپنی پارٹی چھوڑنے نہیں جارہے ہیں۔ مل کر ہم دہلی میں اضافہ کریں گے۔عوام سے خطاب کرتے ہوئے تیمار پور اسمبلی کے امیدوار دلیپ پانڈے نے کہا کہ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے پچھلے پانچ سالوں میں دہلی کے اندر جو کام کیا ہے وہ دہلی کے لوگوں سے پوشیدہ نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس بار عام آدمی پارٹی ان کاموں کی بنیاد پر اسمبلی انتخابات میں آپ سب سے ووٹوں کی اپیل کررہی ہے۔ میری آپ سب سے گزارش ہے کہ کام کرنے والے اس شخص کو ووٹ دیں۔

You May Also Like

Notify me when new comments are added.