کاروبار

فکر وخیالات

زیادہ پڑھی جانے والی خبریں

آپ کے امیدوار دلیپ پانڈے نے تیمار پور اسمبلی سیٹ سے نامزدگی داخل کی

دلیپ پانڈے نے جذباتی انداز میں تیمار پور کے عوام کا شکریہ ادا کیا

Administrators

محمدخان ہماری دنیا بیورو
 نئی دہلی ، 21 جنوری: منگل کے روز دہلی اسمبلی انتخابات 2020 کے لئے عام آدمی پارٹی کے سینئر ترجمان ، مسٹر دلیپ پانڈے نے تیمار پور اسمبلی حلقہ سے پارٹی کے امیدوار کے طور پر نامزدگی داخل کی۔ نامزدگی کے لئے گھر چھوڑنے سے پہلے ، مسٹر دلیپ پانڈے نے اپنی والدہ اور دادا سے دعا لی۔ اس کے بعد ، اس کے بعد مندر جاکر آشرواد لیا پھر روڈ شو کے لئے نکلے، روڈ شو کے بعد ، مسٹر دلیپ پانڈے نے دھیر پور میں اپنی نامزدگی داخل کی۔
دلیپ پانڈے کی نامزدگی کا سفر 816 بس اسٹینڈ سے شروع ہوکر گھنٹا گھر ، ملکاگنج چوک ، وجے نگر ، سنگھ صحاب گوردوارہ ، کیمپ چوک ڈھاکاگاو¿ں ، پرمانند کالونی ، سگنیچر ویو اپارٹمنٹس ، نہرو وہار ، گوپال پور گاو¿ں ، نندلال جھگی اور اندروکاس کالونی سے شروع ہوتے ہوئے آئی ٹی آئی دھیر پور میں ختم ہوا۔ عام آدمی پارٹی کے قومی ترجمان دلیپ پانڈے نے اپنی نامزدگی کے سفر میں لوگوں کی کثیر تعداد کو دیکھ کر جذباتی ہوگئے اور تیمار پور کے عوام کا شکریہ ادا کیا۔ 
دلیپ پانڈے نے کہا کہ ملک کے بہترین وزیر اعلی اروند کیجریوال جی کو تیمار پور اسمبلی حلقہ سے امیدوار بنانے کے ساتھ ساتھ تیمار پور اسمبلی کے معزز لوگوں کا بھی شکریہ ادا کرتا ہوں جو اتنی بڑی تعداد میں پیار کے ساتھ جیت کی دعا دے رہے ہیں اور پیار سے میری نامزدگی میں آئے۔ مجھے اتنی محبت دی اس پیار کا اور احسانات کا شکر گزار ہوں۔

You May Also Like

Notify me when new comments are added.